Fără categorie

Cresterea competitivitatii societatii MIORITA VERDE SRL

Titlul proiectului: Cresterea competitivitatii societatii MIORITA VERDE SRL

Denumirea beneficiarului: MIORITA VERDE SRL

Scopul proiectului: cresterea competitivitatii SC MIORITA VERDE SRL in contextuldezvoltarii economice, sociale, si durabile in regiunea Vest.

Obiectivul general este indeplinit prin atingerea obiectivelor specifice, astfel incatprin activitati specifice, solicitantul sa indeplineasca indicatorii asumati, acestea fiindalese in concordanta cu Programul Operational Regional 2014-2020 – Axa prioritara 2 –Îmbunatatirea competitivitatii întreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatariieconomice a ideilor noi si prin încurajarea crearii de noi întreprinderi, inclusiv prinincubatoare de afaceri.

Viziunea societatii este de a se dezvolta si de a progresa in mod inovator sicompetitiv, astfel incat sa poata inregistra performante in domeniul prestarii de servicii de editare conform cod caen 5819.

Astfel, prin acest proiect, beneficiarul vizeaza imbunatatirea activitatea prin inovareade proces/flux in cadrul activitatii desfasurate, propunand un clientilor flux tehnologic integrat si complet care presupune activitati/operatiuni precum: creareaconceptului materialului promotional; realizarea designului grafic; editareamaterialului promotional si realizarea efectiva a acestuia in format fizic.

Obiectivele specifice:

OS1. Cresterea capacitatii de furnizare de servicii de editare integrate precum: crearea conceptului materialului promotional; realizarea designului grafic; editareamaterialului promotional si realizarea efectiva a acestuia in format fizic in 12 luni de la semnarea contractului de finantare.

OS.2: Cresterea numarului de angajati in 10 luni de la initierea investitiei

Rezultate:

1. Echipamente specifice activitatii de de editare pentru furnizarea de serviciiintegrate ( crearea conceptului materialului promotional; realizarea designuluigrafic si editarea materialului promotional si realizarea efectiva a acestuia in format fizic):
o Imprimata pentru culori speciale – 1 bucata;
o Masina de biguit si perforat – 1 bucata;
o Ghilotina – 1 bucata;
o Plotter – 1 bucata;
o Cutter plotter – 1 bucata
o Presa digitala color – 1 bucata;
o laptop – 1 bucata;
o destop – 1 bucata;
o mobilier – 1 set

2. 1 angajat nou al societatii Miorita Verde SRL

Strategia de dezvoltare a solicitantului este orientata catre o structura de personal independenta, cu profesionisti care stapânesc, în egala masura, pârghiile economicecât si cele ale creativitatii

3. Actiuni de Management si vizibilitate proiect

Data de începere: 24.02.2022

Perioada de implementare: 24.02.2022 – 31.12.2023

Valoarea totală proiect: 818,912.95 lei, din care:

Valoare buget nerambursabil: 728,514.79 lei  din care 619.237,58 lei  contribuţia UE şi 109.277,21 lei contribuţia naţională.
Contributie proprie: 90,041.16 lei
Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 357,00 lei

“Continutul acestui material nu reprezint in mod obligatoriu pozitia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României***

Programului OperaţionalRegional 2014-2020

Detalii privind elementele obligatorii de identitate vizuală se regăsesc în Manualulde Identitate Vizuală a Regio 2014- 2020, în vigoare. – transmiteți dovadapublicării pe site-ul propriu si specificati în cadrul raportului de progres link-ul corespunzător în secțiunea privind măsurile de publicitate realizate.