Titlul proiectului: Cresterea competitivitatii societatii MIORITA VERDE SRL
Denumirea beneficiarului: MIORITA VERDE SRL
Scopul proiectului: cresterea competitivitatii SC MIORITA VERDE SRL in contextuldezvoltarii economice, sociale, si durabile in regiunea Vest.
Obiectivul general este indeplinit prin atingerea obiectivelor specifice, astfel incatprin activitati specifice, solicitantul sa indeplineasca indicatorii asumati, acestea fiindalese in concordanta cu Programul Operational Regional 2014-2020 – Axa prioritara 2 –Îmbunatatirea competitivitatii întreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatariieconomice a ideilor noi si prin încurajarea crearii de noi întreprinderi, inclusiv prinincubatoare de afaceri.
Viziunea societatii este de a se dezvolta si de a progresa in mod inovator sicompetitiv, astfel incat sa poata inregistra performante in domeniul prestarii de servicii de editare conform cod caen 5819.
Astfel, prin acest proiect, beneficiarul vizeaza imbunatatirea activitatea prin inovareade proces/flux in cadrul activitatii desfasurate, propunand un clientilor flux tehnologic integrat si complet care presupune activitati/operatiuni precum: creareaconceptului materialului promotional; realizarea designului grafic; editareamaterialului promotional si realizarea efectiva a acestuia in format fizic.
Obiectivele specifice:
OS1. Cresterea capacitatii de furnizare de servicii de editare integrate precum: crearea conceptului materialului promotional; realizarea designului grafic; editareamaterialului promotional si realizarea efectiva a acestuia in format fizic in 12 luni de la semnarea contractului de finantare.
OS.2: Cresterea numarului de angajati in 10 luni de la initierea investitiei
Rezultate:
2. 1 angajat nou al societatii Miorita Verde SRL
Strategia de dezvoltare a solicitantului este orientata catre o structura de personal independenta, cu profesionisti care stapânesc, în egala masura, pârghiile economicecât si cele ale creativitatii
3. Actiuni de Management si vizibilitate proiect
Data de începere: 24.02.2022
Perioada de implementare: 24.02.2022 – 31.12.2023
Valoarea totală proiect: 818,912.95 lei, din care:
„Continutul acestui material nu reprezint in mod obligatoriu pozitia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României***
Detalii privind elementele obligatorii de identitate vizuală se regăsesc în Manualulde Identitate Vizuală a Regio 2014- 2020, în vigoare. – transmiteți dovadapublicării pe site-ul propriu si specificati în cadrul raportului de progres link-ul corespunzător în secțiunea privind măsurile de publicitate realizate.