Drumeții la altitudine
Griuri de iarnă și roșu intens
Un om pasionat de munte și de călătorii nu are nevoie decât de echipamentul potrivit pentru a-și începe drumul. Sportcamp este un magazin online de echipament tehnic la prețuri extraordinare pentru împătimiții activităților pe munte, iarna. Designul clean al site-ului scoate în evidență și este scos în evidență la rândul său, cu ajutorul imaginilor cu peisaje gri. Iar pentru că aceste tonuri subtile aveau nevoie de puțină viață, am decis să definitivăm identitatea acestui brand folosind roșu.
Cod de alertă:
Văd roșu, cumpăr.
Psihologia culorilor
Roșu este o culoare care îndeamnă la acțiune, dar, în spatele acestui atu se ascunde și forța pe care o are ca impact vizual. A fost soluția cea mai eficientă de a pune accentul pe call-to-action, dar și de a anima pagina.
Dă-le motive
Un magazin online trebuie să exceleze în materie de fotografii. Ca oamenii să știe exact ce cumpără, sunt evidențiate atuurile toate atuurile produsului, prin descrieri precise și fotografii care nu lasă loc de îndoieli. Un element cheie este și facilitatea modului de plată.
Pentru că viața nu trebuie să fie complicată
Dacă interfața și textul vând, fotografiile îți spun o poveste, te încurajează să-ți imaginezi cum ar fi să fii într-adevăr acolo, pe munte, în natură, și ce ar însemna să ai la tine echipamentul care contează.